MTB Vařákovy paseky z pohledu Toma Frýdla

18.06.2015 21:04

Tom Frýdl hodnotí mtb závod Vařákovy paseky:
K závodu jsem nastupoval po pauze způsobené přípravami na státní závěrečné zkoušky, takže jsem příliš nevěděl co od sebe mám čekat. 
Startoval jsem až někde při konci pole, ale postupně se mi podařilo se dostat až na špici. V kopcích se čelo začalo trhat, až jsme tam zůstali jenom tři. 
Začal jsem vepředu vozit jednopřevodník. Je to fajn věc, když má člověk silné nohy, ale ve sjezdu při závěru prvního kola mi řetěz z převodníku spadl. Snažil jsem se ho nasadit a dojet si naši skupinku, což se mi podařilo. V tu chvíli jsme na čele zůstali jen dva a bylo jasné, že z toho bude souboj o vítězství. V kopcích druhého kola mi soupeř zkusil poodjet, to se mu nepodařilo, naopak v dalším stoupání jsem to zkusil a najednou z toho byl dosti slušný náskok. Ale bohužel opět v posledním sjezdu mi řetěz opustil převodník a než jsem ho nasadil tak jsem najednou ztrácel asi půl minuty. Snažil jsem se ještě ztrátu dohnat, ale to se už nepodařilo. Nutno podotknout, že vyhrál zaslouženě. 
Mě těší, že jsem příliš neztratil ze své kondice a pokusím se jí do dalších závodů ještě co nejvíce zvýšit.

Příští víkend bych měl startovat na maratonu Malevil https://www.paklisport.cz/ v Lužických horách a v neděli v závodě českého poháru v Bedřichově.  (tf)