Neděle 17. 5. 2015 Český pohár xco mtb v Praze Řepích

21.05.2015 21:27

Tom Frýdl sepsal dojmy z neděle 17. 5. 2015 z Českého poháru xco mtb v Praze Řepích: "Tento závod si jako poslední prověrku před Světovým pohárem xc mtb v Novém Městě na Moravě (24. 5. 2015) vybrala řada špičkových zahraničních jezdců, na startu bylo skoro 80 závoďáků z 11 zemí.
Měl jsem vysoké startovní číslo a poslali mě do poslední lajny mezi poláky a mexičana, po startu se jely úplně totální kule, než jsem se nadál byl jsem úplně poslední a takřka jsem nebyl schopný dojet předposledního (!) jelikož jel naprosto zběsile...myslel jsem, že je to můj konec, ale během kola, dvou jim dost došlo a já se začal cpát dopředu, dost lidí jsem zařízl i v technice, která se mi oproti loňsku výrazně zlepšila. Pak už se mi jelo dost dobře, ale díky postavení na startu a poměrně krátkému okruhu jsem věděl, že kolo od špičky dostaneme velice rychle, nicméně vydržel jsem na trati hodinu, než mě stáhli. Celkově tedy Elite/U23 53. flek, asi to bude znít směšně, ale výkon to byl opravdu slušný, trať byla velmi technicky náročná. Dopoledne jsem se byl podívat jak jezdí mládež a open, viděl jsem mnoho pádů, trochu jsem znejistil zdali to vůbec dám, ale jak tam člověk vletí, už to nějak jde. Závodit s lidmi ze světové špičky (Cink, Litscher, Kulhavy, McConnel, Braidet, Montecon a další...) je úžasný zážitek, když mě předjížděl vedoucí Cink jakoby se usmíval, točil nohama jako na výletě. Když mě dojel Jára Kulhavý pustil jsem to za ním do techniky a kupodivu jsme spolu absolvovali celý úsek, jakmile si však v kopci všiml, že za ním s útrpným výrazem jedu, pustil své turbo do ještě vyšších otáček a byl v tahu. Vzhledem k tomu, jaká konkurence tu panovala je výsledek jaký je, rozhodně však jde o cennou zkušenost do dalších podobných závodů. Před závodem jsem nasadil novinku, jednopřevodník s 38 zuby, až na občasné šílené zvuky řetěz držel jako přibitý a i v nejtěžších úsecích vydržel na převodníku. Příští víkend bych měl absolvovat padesátku v Brumově a pak bude kvůli státnicím několikatýdenní pauza." 
Tak popsal zážitky Tom z Prahy.
Tome děkujeme za prezentaci týmu a gratulujeme k výkonu a ať se dál daří!