Praděd a Lysá hora 13. 6. 2015.

14.06.2015 15:56

Praděd a Lysá hora během jedné vyjížďky s Ondra.
Ze Štípy jsme vyrazili 13. 6. 2015 v 00:30h. Na Pradědu jsme byli cca 7:20h. Ondra se odpojil ve Vítkově a jel domů přez Odry, Hranice... Jeho výkon se doma vyšplhal na krásných 281km. Díky velkému horku jsem se také rozmýšlel jestli nemám jet s Ondrou, ale nakonec jsem pokračoval na Fulnek a směrem Lysá hora (dost jsem bloudil kolem Ostravy a Frýdku). Na Lysé jsem byl v 19:30 na cestě domů mne v Zašové zastihla silná bouřka a tak jsem se ukryl v zastávce a čekal než přešla největší hrůza a v lehkém deštíku jsem jel až do Jablůnky. Tam deštík ustal úplně a už jsem jel jen po mokré cestě. Domů jsem dorazil ve 02:00hod. Nohy by ještě něco klidně ujely, ale spánek ten chyběl úplně moc. 
Doposud jsem měl rekord během jedné vyjížďky 280km. 
Tak jsem měl cíl, někdy překonat 300km a tak jsem si ho splnil - nakonec to natočilo 404km Emotikona grin
  (tm)